Free Scanner

Geri git   CryptoSuite.ORG || The Best Encryption Platform Of The World > Off-Topic [ Konu Dışı ] > Geyik & Sohbet

Geyik & Sohbet Geyik & Sohbet Bölümümüz

Konu Bilgileri
İstatistikler
Konu Başlığı
Tuzlu kahvenin anlamı ne?
Konudaki Cevap Sayısı
8
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1406

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu Aç Cevap Ver
 
Seçenekler Stil
Alt 21.11.2010, 23:02     #1
Member

No Avatar

User ID : 9909
Messages : 693
Threads : 82
Attachment : 9
Thanks : 79
Rat : Spy-Net
Trainer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
Tuzlu kahvenin anlamı ne?

S.a arkadaslar. hayırlı bir iş olacak inşl Tuzlu kahvenin anlamı neyse konuya gireyim.
kız istemeye gidecegiz,ama buyuk ihtimal kahve Tuzlu olur. Biraz okudum kimi kızın damadı istemedigi anlamına geliyor
kimi de erkegin sabrı ölçülür sonuna kadar içerse begeni toplar falan dio :S

Ben şahsen tuzluysa içmemeyi düşünüyorum bi yudum alır bakarım.? bu yanlıs anlasılırmı_
Peder bey Tuzlu kahve hayır demektir diyo. yüzümü burusturdugum anda kızı istemeden kalkarız diyor:S

Kız arkadasıma yapma sakın dedigim halde bunu şaka zannediyor durumun ciddiyetinin farkında değil yapıcam diye tutturdu. peder biraz çatlak zaten :S
Bide şu anlamı varmıs: sonuna kadar içersem kızı çok seviyor anlamına geliomus. ama ben de karakterimden odun veremem:S yani normalde kızıcagım bişeyi bile bile kızmıyormuş gibi veya hoşgörüyormuş gibi olmak istemiyorum. Normalde döker yenisini yaptırırdım. Siz ne diyorsunuz. kız arkadasımı ikna edemiyorum bi türlü. o işin makarasında :S
Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:06     #2
Member

User ID : 5143
Messages : 885
Threads : 101
Attachment : 18
Thanks : 113
Rat : N/A
BuraqcaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
birader kahvenın tuzuyla şekeriyle alakası yok sız kızı ısteyeceksınız sonucta ilk defa görmuyorsunuz bırbırınızı kızla bırbırınızı seviyorsunuzki birliktesiniz bence takılcak bı konu değil yanı ailenlede görüş böyle böyle bana makara yapcak dıye haberlerı olsun yanı dusuncen sacma bence boşver kahveye takma
İmza Başlangıcı

iletişim : [email protected]


Www.CryptoSuite.Org



Paylaşılan Crypter'leri Lütfen http://vscan.novirusthanks.org 'da Tarayalım.

İmza Bitişi

Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:38     #3
Member

No Avatar

User ID : 10575
Messages : 377
Threads : 31
Attachment : 9
Thanks : 52
Rat : Bifrost
biztr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
ya o adettendır kahveyı kız yaptıgı ıcın elınden zehır olsa ıcerım derlerya o muhabbete dokuluyor
bır yudum ıcersın sonra gerısı kalır ama caktırmazsın mılletede:d
İmza Başlangıcı

İnsanLarda GüzeL OLan Yüzdür , Yüzde GüzeL OLan Gözdür.. Ama İnsanı İnsan Yapan AsLında Ağızdan Çıkan Sözdür ..!

ne mutlu türküm diyene!

İmza Bitişi

Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:50     #4
Member

No Avatar

User ID : 9909
Messages : 693
Threads : 82
Attachment : 9
Thanks : 79
Rat : Spy-Net
Trainer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
Ya kızı biliyorlar. yani ilk defa görmüyorum. onlarda görmüyor. ama gelenekçi peder işde. ya benim midemi çok seviyor yada cidden bu konuya takılmış. soramıyorum da sen tuzlu kahve içtinmi içmedinmi diye. verirse öyle istemiyo anlamına geliyormus. bide ayakkabı ıslatmak varmıs. onu yaparlarsa zaten o işi bende istmem, adamı gebertirim diyo:S Gurur yaptı adam yaw:S
Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:53     #5
Member

No Avatar

User ID : 10575
Messages : 377
Threads : 31
Attachment : 9
Thanks : 52
Rat : Bifrost
biztr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
YA KARDES BUNLAR ESKIDE KALDI SANMIYORUM ARTIK YAPILSIN

ama SEVİYORSAN KATLANACAN EEEEEE NE DERLER
DEREYİ GECENE KADAR AYIYA DAYI DİYECEN
İmza Başlangıcı

İnsanLarda GüzeL OLan Yüzdür , Yüzde GüzeL OLan Gözdür.. Ama İnsanı İnsan Yapan AsLında Ağızdan Çıkan Sözdür ..!

ne mutlu türküm diyene!

İmza Bitişi

Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:54     #6
Member

No Avatar

User ID : 596
Messages : 458
Threads : 15
Attachment : 1
Thanks : 70
Rat : N/A
dreamer_x_x isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
onlar öyle adet ya =) sözde damadın sabrı ölçülüyor.memleketten memlekete değişik anlamlara dönüşüyor bu olay =) .
Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:55     #7
Member

No Avatar

User ID : 9909
Messages : 693
Threads : 82
Attachment : 9
Thanks : 79
Rat : Spy-Net
Trainer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
Abi seviyorum sevmesnede benm mide öle şeyleri kaldırmıo. böğürürüm zaten elinin ayarı yok doldurur o. ben bi yudum alıp bıraksam ayıp olurmu olmazmı onu bilmiom işde. arada kaldım valla. yapmasa kahve hiç bi orun olmıcak. bi kere çaya şeker dieye tuz atmıstım kusuyodum az daha :S iğrenç bi tadı olcagı kesin
Alıntı
Alt 21.11.2010, 23:56     #8
Member

No Avatar

User ID : 9909
Messages : 693
Threads : 82
Attachment : 9
Thanks : 79
Rat : Spy-Net
Trainer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
hmm. bzim burda demekki kız damadı begenmedi istemiyor anlamına geliyor ki peder beyde tuzlu oldugunu anlarsam istemem kalkar gideriz dedi. gurur yapıyo yani. vay amk zike zike yüzümüzü ekşitmeden içicez yani ölemi?
Alıntı
Alt 22.11.2010, 00:36     #9
Member

No Avatar

User ID : 4833
Messages : 1.226
Threads : 55
Attachment : 40
Thanks : 227
Rat : Kullanmıyorum
TaHRiB isimli Üye şimdilik offline konumundadır
CryptoSuite.Org
biztr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ya o adettendır kahveyı kız yaptıgı ıcın elınden zehır olsa ıcerım derlerya o muhabbete dokuluyor
bır yudum ıcersın sonra gerısı kalır ama caktırmazsın mılletede:d

aynen
İmza Başlangıcı

Cryptosuite.org

(2009 - 2015)
____________________

Camfrog im : NiC

HaYaT DoSTLuKTaN DaHa BüYüK HeDiYe VeRMeZ..


İmza Bitişi

Alıntı
Kullanıcı Bu Mesaj İçin TaHRiB Kullanıcısına Teşekkür Etti
Transevalue (22.11.2010)
Cevap Ver

Bookmarks

Etiketler
anlamı, kahvenin, ne?, tuzlu


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Pardus Kök Dizininde ki Klasörlerin Anlamı wolfing Linux 0 28.02.2009 04:35

Legal Information Bookmarks

HAK SAHİPLERİNE, YASAL MAKAMLARA VE ŞİKAYET UNSURLARINA İTHAFEN;

5651 Sayılı Kanun’un 8. maddesine ve T.C.K’nın 125. maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü YOKTUR!Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, BURADAN bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.Ayrıca, mahkemelerden talep gelmesi halinde hukuka aykırı içerik üreten ve hukuka aykırı paylaşımda bulunan üyelerin tespiti için gerekli teknik veriler sağlanacaktır.Sitemiz üzerinden yapılan satış ilanları sadece firmalar için olup, kötüye kullanımından doğacak hasarlardan kesinlikle sitemiz sorumlu tutulamaz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166